posfix relay

Zdeněk Prchal prchal na vtdata.cz
Středa Srpen 20 14:39:16 CEST 2008

Zdravím vespolek,

Mám problém jak nejlépe nakonfigurovat postfix, aby:
1) pro určitý seznam (blízkých) domén používal doručování dle DNS
2) vše ostatní poslal na jiný (odchozí) poštovní server

Můžu sice pro 1) použít transport_maps a pro 2) relayhost a je to
skoro ono, až na to, že je nutné spravovat zvlášť transport_maps
a to je vzhledem k tomu, že oněch blízkých domén není málo a takto
nakonfigurovaných serverů bude několik, trochu nadbytečné. Mám-li
seznam těch domén v jednom nebo několika textových souborech, resp.
jsou dostupné přes nějakou lookup table (sql), nešlo by to zařídit
ještě nějak jinak, víc automatizovaně?

Zdeněk Prchal