V4L2 grabování z video-in

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 20 17:12:58 CEST 2008

Zdravim,

On Tue, Aug 19, 2008 at 02:05:06PM +0200, Jan Fuchs wrote:
> [...]
> vstupu s normou PAL Nc funguje bez problémů. Druhá karta je Pinnacle PCTV USB2
> PAL rev 1.2, ovšem můj program na tého kartě získává špatné snímky, i když mám
> nastavenou normu PAL, stejně jako mplayer, který grabuje správně. Netuší někdo
> v čem by mohl být problém a co jsem zapomněl nastavit? Díval jsem se do
> zdrojáků mplayer a přijde mi, že pomocí API V4L2 oproti mě nenastavuje nic
> navíc, ale asi mi něco uniklo. A "Video for Linux Two API Specification" jsem
> prolezl taky horem, dolem... Díky za každé nakopnutí.

nevim, jestli nebudu uplne mimo, ale mplayer si umi delat spousta
vlastnich automatickych konverzi... Zkus kouknout na to, co ti vypise
mplayer -v (a dalsi parametry) na te karte PCTV USB a co vypise na te s
chipem BT878 na konzoli, je mozne, ze ty karty treba pouzivaji jiny
vystupni format (YUV apod.)?

>          S pozdravem Jan Fuchs
>
> http://pleione.asu.cas.cz/~fuky/abicko/spatne.gif
> http://pleione.asu.cas.cz/~fuky/abicko/mplayer.png