V4L2 grabování z video-in

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Srpen 19 14:05:06 CEST 2008

Zdarvím,
mám dvě karty pro grabování, jednu PCI s čipem BT878, kde mi grabování z video
vstupu s normou PAL Nc funguje bez problémů. Druhá karta je Pinnacle PCTV USB2
PAL rev 1.2, ovšem můj program na tého kartě získává špatné snímky, i když mám
nastavenou normu PAL, stejně jako mplayer, který grabuje správně. Netuší někdo
v čem by mohl být problém a co jsem zapomněl nastavit? Díval jsem se do
zdrojáků mplayer a přijde mi, že pomocí API V4L2 oproti mě nenastavuje nic
navíc, ale asi mi něco uniklo. A "Video for Linux Two API Specification" jsem
prolezl taky horem, dolem... Díky za každé nakopnutí.

         S pozdravem Jan Fuchs

http://pleione.asu.cas.cz/~fuky/abicko/spatne.gif
http://pleione.asu.cas.cz/~fuky/abicko/mplayer.png

--

*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *