HP LJ 1100

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 22 10:55:11 CEST 2008

Miroslav Pragl píše v Čt 21. 08. 2008 v 21:05 +0200:
> Asi pozde ale zeptam se ve svetle novych souvislosti: je kabel tlusty a
> kratsi nez 6 ft?

ano

> Spousta pocitacu v DMA modu tiskne bordel pri pouziti

je treba rict, ze to nebyl obycejny bordel, chovalo se to v podstate
konzistentne. Testoval jsem to na "lpr /etc/printcap" (coz je nejaky
konstantni 631 bajtu dlouhy soubor stary jako Debiani instalace) a
vzdycky to vytisklo na prvni stranku doleva nahoru (tak desaty sloupec)
neco jako checkbox a maltezsky kriz, a pak odjel papir - a druhy jsem mu
po predchozich spatnych zkusenostech uz nedaval :-) Tak to fungovalo
pres cups se spravnym driverem, lpr bez driveru tisklo nůžky, poštovní
schránku, vyplněný kosočtverec, tlustý čtvereček, tenký čtvereček se
stínem, nějaké asi řecké písmeno, co neznám, vyplněný čtvereček... ;-)

Taky podezrivam DMA, ECP by snad nemelo byt na vine. Nemam ale cas ani
chut zkouset vsechny kombinace moznosti nastaveni paralelniho portu
(protoze to vyzaduje restart firemniho serveru), takze to zustane
zahaleno tajemstvim.

Petr