KOMERCE: Poptavka reseni VoIP

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pátek Srpen 22 16:42:20 CEST 2008

Ahoj,

hledam nekoho, kdo by dokazal nabidnout, uvest do provozu a pak se
starat o ctyri pobockove ustredny (dve v Praze a dve v Bratislave) pro
firmu o cca 50-60 lidech. Jde o telefonovani mezi pobockami zdarma a
smerovani odchozich hovoru pres nejlevnejsi cestu vcetne moznost vyuziti
GSM brany.

Co mi tak podvedomi naseptava, tak by to reseni na Asterixu mohlo
zvladnout, takze kdo by mel zajem, at se mi ozve.
Nemusi to byt cele od jednoho dodavatele, i kdyz to preferuji.

V soucasne dobe je v provozu reseni postavene na standardnich PBX, ktere
je potreba rozsirit o nove kancelare v Praze a proto se zvazuje reseni
postavene na VoIP, ktere umozni vnitrofiremni hovory CZ-SK zdarma.
V Praze je k dispozici na jednom site 7 tlf. linek na druhem zatim nic a
v Bratislave mam dojem 3+2. + nejake GSM brany.

Dotazy a pripadne nabidky smerujte na mou adresu.

S pozdravem,
Libor Chocholaty