KOMERCE: Poptavka na vyrazenou vypocetni techniku

ipetr na email.cz ipetr na email.cz
Pátek Srpen 22 19:23:45 CEST 2008

Zdravim konferu,

vim ze tuto diskusi cte plno adminu z vetsich firem, mozna se nekomu ve
sklade vali nejaka vyrazena vypocetni technika. Potrebuji pokud mozno co
nejmensi PC na terminaly, staci cokoli od 486 vyse s 8MB RAM bez mechaniky,
disku s isa ci pci slotem na sitovou kartou s bootrom. Techniku vyuziji na
bezdiskove stanice v nemocnici. Jiz mi dosli zasoby a kupovat cokoli i za
sebemensi peniz se mi po pravde nechce.

Jsme nemocnice a tak se da dar odepsat v plne vysi z dani.

Dotazy a pripadne nabidky smerujte na mou adresu.

Dekuji

PZ