Proxy server na ubuntu

Petr Svoboda djradio2 na gmail.com
Neděle Srpen 24 13:43:41 CEST 2008

Zdravim
Popíšu Vám svůj plán. Momentálně mam EDGE připojení od T-Mobile a plánuju
ADSL od Volný. Mam dva počítače. A možnost je propojit Ethernetem nebo
Wi-finou (wifi mi nejde rozběhat, ethernet ano). Potřebuji sdílet
Internetové připojení. Připojen bude PC s Ubuntu a vyuzivat pripojení bude
PC s Win XP Home Editon SP2. Potrebuji dve veci. A) Spustit na Ubuntu http
proxy 2) zakazat asi 10 www stranek c) Umoznit komunikaci IMAP4 a Jabber.
Tak jsem si na netu zjistil neco o Squid proxy serveru, ale s laborovanim s
jeho conf souborem, jsem nebyl schopen zablokovat 10 www adres. Muzete mi
nekdo prosim rict presny postup jak na to?

 Jinak s tim IMAPem jsem to vyresil primym routerovanim, ale tim bych
vynechal ten proxy server a tim padem tech 10 www stranek. :( Potreboval
bych neco jako Proxy+ na Windows.

Diky moc za rady.

-- Petr Svoboda
email: djradio2 na gmail.com