KOMERCE: Poptavka na vyrazenou vypocetni techniku

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Srpen 28 22:16:32 CEST 2008

V polovicke oktobra ponuknem par P133 az P200MMX zadarmo ++ par 2-3
rocnych PC za smiesne sumy v tejto konfere (ak sa nenajde nikto zo
znamych, co to zuzitkuje).
Popr. ma skuste po 10.10. kontaktovat, ak budete este mat zaujem.
System FIFO + admin decision ;)