WOL budik

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pondělí Srpen 25 13:55:21 CEST 2008

Zdar a silu,

mam doma ruzne pocitace, ktere jsou povetsinou vypnute, abych setril
uhli, zemni plyn, jaderne palivo, zivotni prostredi a hlavne vlastni
penezenku pred E.ONem. A kdyz nejsem doma, tak dle Murphyho pravidel
potrebuji pristup k datum na tech vypnutych domacich pocitacich. Vsechny
je umim zapnout pres WOL a pak k nim mam pristup pres ssh a jine
protokoly, chybi mi jen posledni vec: jak na ne zvenku poslat ten WOL
budicek.

Myslim si, ze nejaka mala levna krabicka s ssh serverem, co bude 24x7
online na domaci LAN a bude spotrebovavat co nejmene energie, by to
zcela vyresila, ale nikdy jsem tuhle oblast nesledoval, tak ani nevim,
jaka klicova slova podhodit vyhledavacum. Zaslechl jsem neco o ASUS 500,
ve kterem se vymenuje firmware, ale mozna jsou i jine, lepsi cesty, tak
se ptam. Opravdu nepotrebuji print server, file server, scanner server,
torrent server - staci mi jen ssh server :-)

Diky

Petr