jednoduchy backup & archive pre uzivatela

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Úterý Srpen 26 15:36:13 CEST 2008

Dakujem vsetkym za doterajsie odpovede. Zatial na ich zaklade a prehladu co som si spravil som predbezne vybral:
FlyBack http://flyback-project.org/ (hlavne ma jednoduche GUI ovladanie pre uzivatela)
Cez bliziaci sa vikend to prerobim a uvidim ci sa to ujme.

Ak by niekto sa o tieto veci zaujimal, tak tu davam aj jeden prehlad co som nasiel v niektorej z diskuzii. Osobne ma zaujal LBackup a Ext3cow.
Len upozornenie. Niektore z nich su dobre na backupovanie ci archivovanie, ale problem maju s restorom poslednej verzie ak clovek strati uplne vsetko (napr. disk sa pobere do vecnych lovist).

Igor

Slubeny prehlad:
================
TimeVault: https://wiki.ubuntu.com/TimeVault