Prepinanie klavesnice - kxkb err

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Srpen 27 15:22:03 CEST 2008

Zdravim all,

uz som v koncoch, neviem si poradit. Mame terminalovy server XDMCP
postaveny na Kubuntu, bezi tam Xorg 7.2. K tomu mame tenke klienty
postavene na tej istej distribucii, chodi to. Velmi rad by som na
tenkych klientoch presiel na inu distribuciu (Thinstation) kvoli mnohym
dovodom. Vsetko mi s Thinstation chodi, az na layouty klavesnice.

Ked sa z tenkeho klienta prihlasim na terminalovy server, natiahne mi
kxkb a namiesto vlajky krajiny sa objavi "err" a chybova hlaska "Error
changing keyboard layout to 'us'" pripadne "Error changing keyboard
layout to 'sk(qwerty)'" podla toho, ktory layout zvolim. Po asi 2 dnoch
hrabania sa v googli a Xkach a skusani vsetkeho mozneho som dosiel k
tomu ze je problem v tom ze mam na terminal serveri Xorg 7.2 a na tenkom
klintovi Xorg 6.9, tak som zohnal na tenkeho klienta verziu s Xorg 7.3 a
s horzou zostujem ze to nepomohlo. Neviem uz co s tym. Nejaky napad, co
skusit, kde pozriet?

Dakujem..
M.R.