kontrola seznamu IP

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Srpen 28 03:23:46 CEST 2008

Dalibor Straka wrote:
> Zdravim,

> Rovnou vam reknu, ze nepujde overit platnost IP v seznamu, at uz je
> vyznam "platnosti" jakykoliv. Asi nikdy se Vam nepodari v jednu chvili
> vsechny dostupne, zapnutne apod.

Me jde o validnost zapisu, ne o overeni existence nebo funkcnosti toho
rozsahu.

> Chapu vas vztek na .cn a .kr, presto se nehodi, aby vyse uvedena slova
> a jeste v anglictine, byla v archivu konference.

No az se v tech zemich zacnou pouzivat antivirove programy a zacnou tam platit
zakony na ochranu soukromi, pak tyto krajiny rad prejmenuji na "problematic
countries" :-) Je zajimave, ze z ceskeho internetu mi prijde tak jeden spam za
2 mesice, kdezto z Ciny, Koree, Taiwanu, Brazilie a podobnych zemi mi prijde
pres 3000 spamu denne. Vetsinu jich sice odchyti muj blacklist a antispam, ale
presto se mi jich tak 20-30 stejne protlaci az do mailoveho klienta. Proste je
nemam rad :-) Jo a nasi vychodni bratri, nyni docasne umisteni v Gruzii, ty
jsou take "pekni dareckove" ;-)
--
Petr
Skype: callto://fidokomik