madwifi a problemy s STP

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:27:22 CEST 2008

Michal Rybarik wrote:
> Kolega ktory kladol otazku s tym STP ma ale to madwifi rozchodene v
> rezime WDS, kde sa zariadenia navzajom sparuju a spoj je potom plne
> transparentny, ziadny preklad MAC nie je potreba. V tomto pripade sa to
> chova tak, ze bezne pakety normalne prechadzaju, ale STPckove sa tam
> nejak mrsia, konkretne si jedna a druha strana nevedia vyjednat medzi
> sebou topologiu a potom to vyzera tak, ze kazde z tychto dvoch zariadeni
> urci ako root bridge samo seba, a nestastie je hotove. Na toto hladame
> riesenie.

Aha, ja jsem to pochopil jinak, kdyz jste zminovali bridgovane ethx s
athx, tak jsem necekal, ze tam bude jeste navic WDS - z nejakeho duvodu
mam dojem, ze to nejde dohromady... WDS jsem zkousel sveho casu na
Linksyses WRT54G(GS) s OpenWRT firmwarem a samozrejme tam STP bylo a
fungovalo to jakz-takz (obvykle v pohode, obcas se to divne rozpadlo).
Co mne tehdy odradilo bylo "deleni" bandwidthu az do neunosnych
pomalosti a to rozpadani. Nikdy mi to nefungovalo dostatecne spolehlive
na to, abych to byl ochoten nekomu prodat.

PK
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě