libvirt - definice kvm stroje

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Prosinec 3 00:21:57 CET 2008

Vlada Macek wrote:
: Posilam funkcni konfiguraci. Nejdriv byla pohodlne vytvorena skriptem
: virt-install a pak editovana.

	Taky jsem zkousel, ale virt-install mi taky padalo. Nakonec
me napadlo naklikat to na me pracovni stanici ve virt-manageru a zkopirovat
konfiguraci na ten server (kde nejsou X a tak tam virt-manager
nespustim). No a vyjel na me setroubleshoot browser s tim, ze qemu nemuze
pristupovat k image CD. Cili konfiguraci jsem mel vicemene spravne
(diky za priklad, dostal jsem se k necemu podobnemu), akorat bylo treba

chcon unconfined_u:object_r:virt_image_t /tmp/Fedora-10-x86_64-netinst.iso

	Pak uz virsh create funguje (a asi by fungoval i virt-install).

	Jeste ale jina vec: pouzivate nekdo seriovou konzolu?
Pokud jo, jak se konfiguruje v tom XML? Nejradeji bych mel neco
jako se u qemu-kvm vytvori parametrem

-serial tcp:127.0.0.1:4001,server,nowait

Prijde mi ze VNC je asi nejhorsi mozny zpusob pristupu na konzolu
virtualniho stroje (snad krome testovaci VM kde mam ruzne desktopove
distribuce a dalsi graficke pokusy).

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |