libvirt - definice kvm stroje

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Středa Prosinec 3 00:41:38 CET 2008

> Prijde mi ze VNC je asi nejhorsi mozny zpusob pristupu na konzolu
> virtualniho stroje (snad krome testovaci VM kde mam ruzne desktopove
> distribuce a dalsi graficke pokusy).

Pouzivam VNC, a to z duvodu rychleho nastaveni a zobrazovani konzoly
guesta 1:1 dokonce do takove miry, ze jsem na host nainstaloval
xtightvncviewer (kterej samozrejme natahl knihovny X).

Takze ted se tam prihlasuju pomoci ssh -XC a poustim viewer tam.
Forwardovani protokolem X je u me taky radove rychlejsi nez prenos
grafiky protokolem VNC (ssh -L 5901:localhost:5901).

Kdyz jsem zjistil, ze jsem pul dne uplne zbytecne pracoval na konzole,
ktera se prekreslovala rychlosti 10 radku za sekundu, tak me malem kleplo.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz