libvirt - definice kvm stroje

Vlada Macek macek na sandbox.cz
Středa Prosinec 3 11:08:20 CET 2008

> : Pouzivam VNC, a to z duvodu rychleho nastaveni a zobrazovani
> konzoly : guesta 1:1 dokonce do takove miry, ze jsem na host
> nainstaloval : xtightvncviewer (kterej samozrejme natahl knihovny X).
> A k cemu takhle clovek potrebuje zobrazovat VGA konzolu guesta 1:1?

Kdyz pouzivam VNC, jedna se mi o instalaci nebo ladeni trablu. Vyjimecne
pouziti, tak chci mit pocit, ze sedim u skutecneho kompu.

Dalsim duvodem, ktery jsem nezminil je to, ze jsem se konzolu podle
nejake ukazky sice pokusil zprovoznit, ale neuspesne. Zustal jsem u
toho, co mi fungovalo okamzite.

Jako u vseho jde o osobni preference a o to, co komu funguje.

> : Kdyz jsem zjistil, ze jsem pul dne uplne zbytecne pracoval na
> : konzole, ktera se prekreslovala rychlosti 10 radku za sekundu, tak
> : me malem kleplo.
>
> Tak asi zas tak zle to nebylo kdyz jste si toho vsiml az za pul dne,
> ne?

Tomu nerozumim, nenapsal jsem, ze jsem si pomaleho prekreslovani vsiml
az po pul dni. Jen to, ze jsem po pul dni prisel na to, ze kdyz ho
forwardnu pres X, tak je radove rychlejsi.

--
\//\/\
http://macek.sandbox.cz