problém s připojením telefonu k notebooku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Prosinec 13 19:59:40 CET 2008

Zdar

už dost dlouho se s tím trápím sám, tak zkusím, zda někoho tady nněco
nenapadne. Mám Fedoru 10 (ntb Thinkpad X40) a mobil SE P1i. Když se je
pokouším propojit vše zdá se krachne na tom, že nedojde ke spárování,
protože linux/gnome/nebo co ne mě nevyhodí hlášku, kam bych mohl nějaký
klíč zadat. Pokud si to dobře pamatuji, tak mi to kdysi mi to fungovalo,
ale se starší fedorou (F7), tj. starším bluez. V osmičce to již nejelo a
F10 je na tom stejně. Na notebooku mám také WinXP a tam se mi to
připojí.

Mohl byste mě někdo nakopnout správným směrem? Rád doplním potřebné
informace, ale zatím nevím jaké.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>