problém s připojením telefonu k notebooku

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Prosinec 13 20:26:30 CET 2008

On Sat, Dec 13, 2008 at 07:59:40PM +0100, Pavel Lisy wrote:
> Zdar
>
> už dost dlouho se s tím trápím sám, tak zkusím, zda někoho tady nněco
> nenapadne. Mám Fedoru 10 (ntb Thinkpad X40) a mobil SE P1i. Když se je
> pokouším propojit vše zdá se krachne na tom, že nedojde ke spárování,
> protože linux/gnome/nebo co ne mě nevyhodí hlášku, kam bych mohl nějaký
> klíč zadat. Pokud si to dobře pamatuji, tak mi to kdysi mi to fungovalo,
> ale se starší fedorou (F7), tj. starším bluez. V osmičce to již nejelo a
> F10 je na tom stejně. Na notebooku mám také WinXP a tam se mi to
> připojí.

> [...]

bluez-gnome balik nebo tak nejak by melo vytvorit applet v systrayi. jinak ja
jsem mel bluetooth nakonfigurovany pres nasledujici:

/etc/bluetooth/rfcomm.conf

rfcomm0 {
    bind yes;
    device 00:11:22:33:44:55;
    channel 1;
}

/etc/bluetooth/pin

1111

ale uz jsem modrozub nepouzil spoustu mesicu/let.

mk