Ako spravne nachmodovat 775 subory? vyreseno SOLVED

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Prosinec 15 09:37:23 CET 2008

Chcel som poradit aj inym - "dobry skutok" :) a vratilo sa - naucil
som sa cosi nove aj ja. diky

2008/12/14 Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>:

> A znáte tohle: chmod -R a-x,a+X . ?
Nenapadlo mi, ze by to islo takto spolu, vrela vdaka.

> Rychlejší je použít xargs, protože nebude tolikrát spouštět program chmod:
> find . -type f -print 0 | xargs -0 chmod a=r
xargs - nevedel som si narychlo spomenut

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com