Ako spravne nachmodovat 775 subory? vyreseno SOLVED

Neděle Prosinec 14 22:43:21 CET 2008

On Sun, 14 Dec 2008, Jan Kunder wrote:

> 3. Bezne by som spravil chmod -R 644 . - ale to nemozem kvoli
> sposobeniu "nemoznosti otvorit" podadresare.

A znáte tohle: chmod -R a-x,a+X . ?

> Medzitym som prisiel na riesenie, mail vsak zasielam - moze to niekomu
> pomoct v buducnosti:
> find . -type f -exec chmod a=r '{}' \; chmod -R a=rX,u=rwX .

Rychlejší je použít xargs, protože nebude tolikrát spouštět program chmod:
find . -type f -print 0 | xargs -0 chmod a=r

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /