RE: Dodělání raidu1 na jedoucím stroji

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 16 22:07:50 CET 2008

Už jsem to vzdal, nakonec byla chyba v tom, že partition měla nastavený
klasických 83 místo fd. Stejně to nakonec skončilo havárkou, po dokončení
postupu, kdy už všechno fungovalo a přidal jsem i druhý disk a
synchronizoval, tak další restart končí nekonečným kolem restartů. Takže
jsem odzálohoval pár konfiguráků a dělám čistou instalaci rovnou s raidem.
Naštěstí se jedná o nový stroj, který nebyl v ostrým provozu, naneštěstí
musí být zítra v ostrým provozu o 200km jinde...