Dodělání raidu1 na jedoucím stroji

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Prosinec 16 22:14:44 CET 2008

On Tue, Dec 16, 2008 at 06:16:12PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Ahoj, potřeboval bych dodělat softraid na již běžícím stroji. Zkoušel jsem
> několik postupů, ale všechno končí neúspěchem, že prý kernel je panic.
> Nemáte prosím někdo funkční ozkoušený postup? Jedná se o Gentoo, ale tohle
> by mohlo být univerzální. Předem díky za rady...

Doporuceni:

Pro takove operace je velmi vhodne kupovat stroje se vzdalenym
managementem napr. ILOM. Pak nevadi, kdyz je server treba mimo CR apod.
Take se mi stalo, ze jsem treba vytvoril novy raid, zkopiroval data a
vygeneroval novy ramdisk (ale evidentne na stary disk). Pak rebootnul
a nestacil jsem se divit ;-).

-- Dalibor Straka