RE: Dodělání raidu1 na jedoucím stroji

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Prosinec 16 22:27:20 CET 2008

Na všech kritických serverech máme ILO, akorát není nakonfugurovaný, protože
všechny kritický servery jsou v jedné budově, takže stačí vyjít po schodech
o patro výš a hotovo... :)
Každopádně do budoucna se plánuje ILO všude rozchodit, ale hromada věcí má
daleko vyšší prioritu, tak se to furt odkládá a odkládá, klasika...