Prehratie audiosuboru namiesto vstupu cez mikrofon

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Prosinec 18 19:58:29 CET 2008

Zdravim,

neviem co mam presne hladat, tak ma skuste nakopnut :) Potrebujem
previest to, ze mi skript prehraje nejaky audiosubor (mp3, ale nieje
problem ho vopred prehodit do ienho formatu), ktory bude pocut operator
sediaci za pocitacom ( telefonujuci cez softveroveho SIP klienta,
ktoreho ovlada cez prehliadac [na pocitaci bezi linphonec]) a zaroven
clovek, s ktorym telefonuje. Teda zvuk potrebujem prepasovat na
mikrofonovy vstup, z ktoreho sosa linphonec a zaroven na vystup
operatorovi, aby pocul, kedy zvuk skoncil. Da sa nieco take docielit?
Pripadne ako na to treba ist?

Dakujem,
mt