Prehratie audiosuboru namiesto vstupu cez mikrofon

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Prosinec 19 14:35:55 CET 2008

Martin Tirsel napsal(a):
> Zdravim,
>
> neviem co mam presne hladat, tak ma skuste nakopnut :) Potrebujem
> previest to, ze mi skript prehraje nejaky audiosubor (mp3, ale nieje
> problem ho vopred prehodit do ienho formatu), ktory bude pocut operator
> sediaci za pocitacom ( telefonujuci cez softveroveho SIP klienta,
> ktoreho ovlada cez prehliadac [na pocitaci bezi linphonec]) a zaroven
> clovek, s ktorym telefonuje. Teda zvuk potrebujem prepasovat na
> mikrofonovy vstup, z ktoreho sosa linphonec a zaroven na vystup
> operatorovi, aby pocul, kedy zvuk skoncil. Da sa nieco take docielit?
> [...]

Přehrávat pomocí aplay a v alse si udělat virtuální zařízení co ten zvuk
rozkopíruje. (dmix, dsnoop)

Ovšem potom chce ten SIP dokopat aby používal alsu.

http://www.abclinuxu.cz/clanky/multimedia/na-co-se-casto-ptame-alsa-ii

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Sport vůbec jest výkon tělesný, soustavně avšak amatersky provozovaný,
předpokládající jistý zvláštní výcvik a jistou zručnost svalovou,
kterýžto úkon neprovádí se však za žádným účelem vedlejším, praktickým,
nýbrž je sám o sobě cílem. Záliba ve sportu vyplývá hlavně z příjemného
vědomí přibývající a nabyté síly a zručnosti, v přemáhaní překážek, ze
vzrušujícího a vzpružujícího úsilí vyniknouti nad soutěžící soupeře a pak
z příjemných, radostných a osvěžujících pocitů tělových a duševních, které
provázejí všecky intesivnější fysické výkony zdravého organismu, zejména
provádějí-li se na volném vzduchu. Sportovní výkony na volném vzduchu jsou
znamenitý prostředek proti tělesné ochablosti a zchoulostivělosti, která
je následkem dlouholetého, úmorného sedění na školách a v kancelářích.
K výkonům těmto pojí se jistý tělový ano řekl bych animální blahý pocit.

		-- prof. O. Sýkora, Rozhledy, 1903