Qsynth

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 25 00:04:14 CET 2008

Pěkné svátky všem.
Má tu někdo zkušenost s Qsynth? Chtěl bych jednoduchou editaci MIDI
souborů a po nastavení a nakopírování sf2 banky (mám SB live) mi hrají
midi v Kmid i Cakewalku.
Drobná potíž je v tom, že při přehrávání některých souborů mi Qsynth v
nastavení kanálů ukáže, že kanál 10 (bicí)  nemá nastavenou banku.
(Přitom na default tam je sada standard). Tzn. v ostatních kanálech je
basa, piano, housle, symčce atd, ale kanál 10 není nastaven. Přitom při
přehrávání bliká a když v něm ručně nastavím banku bicích, hned to začne
hrát. Dělá to pouze u některých souborů. Je to nějaký příznak přímo v
souboru nebo co by to mohlo být?
Díky
--
S pozdravem