Qsynth

Tomas Valusek tvalusek na gmail.com
Pátek Prosinec 26 16:12:15 CET 2008

Dobrý den,

> Drobná potíž je v tom, že při přehrávání některých souborů mi Qsynth v
> nastavení kanálů ukáže, že kanál 10 (bicí)  nemá nastavenou banku. (Přitom
> na default tam je sada standard). Tzn. v ostatních kanálech je basa, piano,
> housle, symčce atd, ale kanál 10 není nastaven. Přitom při přehrávání bliká
> a když v něm ručně nastavím banku bicích, hned to začne hrát. Dělá to pouze
> u některých souborů. Je to nějaký příznak přímo v souboru nebo co by to
> mohlo být?

Ano, některé MIDI soubory to mohou dělat, záleží na softwaru či
nástroji, na kterém byly vytvořeny. Většina sekvencerů se zachová tak,
že tam nechají banku bicích, některé programy zahrají místo bicích
zvuk klavíru. Váš způsob nápravy je správný a stačí potom daný MIDI
soubor znovu uložit.

Zdraví

Tomáš Valůšek