Qsynth

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Prosinec 26 22:59:32 CET 2008

Díky za odpověď, ještě dodám, že jsem čerpal z tohoto návodu, někomu to
třeba přijde vhod:
http://portal.suse.cz/kategorie/clanky-navody/zprovozneni-prehravani-midi

No ale problém je v tom, že ten soubor můžu upravoat a ukládat, jak
chci, ale na výsledku to nic nezmění. Myslel jsem to tak, že v tom
seznamu kanálů Qsynth to můžu ručně změnit a pak to hraje, ale vylepšit
ten midi soubor se mi ještě nepovedlo...
Soubory vyrábím v sequencerech na Korgu iS50 a Fantomu Xa (v tom ještě
hodně plavu, takže to by taky mohlo být příčinou...)
Díky

--
S pozdravem
Jan Reznicek