Sjednocení účtů do AD

Michal Dobes dobes na tes.eu
Pondělí Únor 4 10:22:05 CET 2008

Petr "Qaxi" Klíma napsal(a):
> Dokumentace SFU 3.5 popisuje zhruba 3 způsoby jak to udělat (napojení na
> LDAP v AD, NIS+ řízený AD a .... ten třetí si nepamatuji). Pokud Vám
> nevadí že popisy jsou pro RH tak ta dokumentace je dobrá.

Ten třetí způsob je, že se pomocí služby běžící
na unixu synchronizuje obsah AD a údaji v unixíku.
Pokud si akorát pamatuji, tak ty binární objekty pro linux,
co jsou součásdtí SFU, je asi v dnešní době trochu problém
slinkovat a uchodit, co jsem měl v ruce, tak to patřilo
tak do doby RedHat 6.x, ale možná už aktualizovali.

M.