Sjednocení účtů do AD

Jarda Ille linux na vetrni.net
Úterý Únor 5 17:56:52 CET 2008

Michal Dobes napsal(a):

> Ten třetí způsob je, že se pomocí služby běžící
> na unixu synchronizuje obsah AD a údaji v unixíku.
> Pokud si akorát pamatuji, tak ty binární objekty pro linux,
> co jsou součásdtí SFU, je asi v dnešní době trochu problém
> slinkovat a uchodit, co jsem měl v ruce, tak to patřilo
> tak do doby RedHat 6.x, ale možná už aktualizovali.

Tak bohužel neaktualizovali a abych se přiznal nejsem z toho moc
moudrej. Takže zatím jediný funkční je winbind, to ale nevyhovuje neb se
mi generují jiná uid a tím se vytváří další home ještě k tomu ve tvaru
DOMENA\user. Nejvíce se mi líbí SFU + LDAP. Zatím jsem ale neuspěl, i
kyž dílčí úspěchy byli, uživatele na konzoli zatím nepřihlásím, nicméně
se nevzdávám a pokud se zadaří zveřejním postup s konf. soubory.

--
---
S pozdravem / with kind regards

                 Jarda Ille