TV karta

Tomas Cerny tomas na ecomp.eu
Úterý Únor 5 09:53:19 CET 2008

Zdravim,
uz druhy den se snazim rozchodit Pinancle 310i pod Suse 10.3. Karta se
detekuje bez problemu, naladim stejny kanaly jako pod woknama, ale nemam
obraz ani zvuk. Zvuk by ani tak nevadil, ten kdyztak propojim pres aux
na desce.

Karu mam v decse intel Littel Valley D201GLY.  Problem byl s ovladacem
na grafiku SiS Mirage. S ovladacem co byl v distribuci behaj po
obrazovce vertikalni pruhy a celej obraz je rozplizlej. Nedriv jsem
pouzil VESA ovladac a ted jedu pres SiS ovladac co byl v Suse 10.2.

Kdyz spustim KdeTV, tak se pripoji na /dev/vbi0, detekuje Pinnacle 310i
i spravnej ovladac, ale pak vypise
v4ldev::grab() [read]: error: wanted 691200, got rc = -1 (asi 20 radku)
Too many errors. Ending V4L grabbing. ,
V4LGrabber::~V4LGrabber(): wait().
V4LGrabber::~V4LGrabber(): deleted.

KdeTV vyhroti hlasku ze s V4L2 nejde grabovat, at si pohraju s
nastavenim capture zarizeni, zkousel jsem vsechny moznosti a jedinej
pokrok co jsem zaznamenal byl pri nastaveni na overlay, to se mi ukazal
jeden snimek v zelene barve a pak celej system totalne vytuhnul, jinak
vyber Xv, OPenGL nebo X serveru mel porad stejnej efekt. Jediny co
funguje a podle ceho jsem poznal ze sem naladil spravny kanaly je teletext.

Budu velice vdecnej za kazdy nakopnuti.

Jeste jsem zkousel Ubuntu 7.1, ale tam kdyz jsem vymenil SiS ovladac,
kterej delal to samy jako ten v Suse za VESA, tak se mi totalne
rozhodilo zobrazeni a nebyl jsem schopnej nic udelat.

Diky Tomas