TV karta

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Únor 5 11:35:52 CET 2008

Tomas Cerny napsal(a):
> Zdravim,
> uz druhy den se snazim rozchodit Pinancle 310i pod Suse 10.3. Karta se
> detekuje bez problemu, naladim stejny kanaly jako pod woknama, ale nemam
> obraz ani zvuk. Zvuk by ani tak nevadil, ten kdyztak propojim pres aux
> na desce.
>
> Karu mam v decse intel Littel Valley D201GLY.  Problem byl s ovladacem
> na grafiku SiS Mirage. S ovladacem co byl v distribuci behaj po
> obrazovce vertikalni pruhy a celej obraz je rozplizlej. Nedriv jsem
> pouzil VESA ovladac a ted jedu pres SiS ovladac co byl v Suse 10.2.

> [...]

http://www.abclinuxu.cz/hardware/pridavne-karty/televizni-karty/dvb-t/pci/pinnacle-pctv-310i

Jinak kartu mám a žádnej problém distribuce Fedora 8 64b vrazil jsem a
jedu používám tvtime.

Koukněte zda nemáte kolem modulů když je zavádíte nějaké parametry,
prostě mě si vše zjistí automaticky a jede.

Pomocí mplayeru přehrávám takhle mplayer tv://E5 -tv driver=v4l2

Jinak s kdetv sice hraje ale taky někdy házela různé chyby takže skuste
obyčejný mplayer.

Jinak mě se zase nepodařilo rozchodit teletext, ale to mě nevadí.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |