Re: Rozlisení vyssi nez 1280x1024 na vseafb

luke.takka na atlas.cz luke.takka na atlas.cz
Úterý Únor 5 21:51:02 CET 2008

> takze jsem na reseni pres vesafb/vesa-tng/uvesafb
> neprisel a svym zpusobem ani byt nemuze

Pak bych tedy ovšem chtěl znovu poukázat
na skutečnost, že patrně existují lidé, kterým

cat /sys/devices/platform/uvesafb.0/vbe_modes

vrací kýžená vysoká rozlišení (viz zde):

http://forums.gentoo.org/viewtopic-p-4759802.html?sid=80950f581c8b29c9bb71257c2b4da89f

Petře, píšete "natvrdo vycita vga bios" -- ale co to znamená?
Na to jsem se totiž právě ptal ve svém předchozím příspěvku,
tedy zda modernější karty než má stará Matrox nemají vysoká
rozlišení (kupříkladu 1600x1200) právě "natvrdo ve vga-biosu"?

Vážně tu není nikdo s modernější kartou, kdo uvesafb používá,
prosím, aby obsah toho klíčového souboru
"/sys/devices/platform/uvesafb.0/vbe_modes" poslal?  Děkuji.

   RYS