RE: Rozlisení vyssi nez 1280x1024 na vseafb

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 5 23:03:15 CET 2008

Dokonce jim snad fungovalo i 1600x1200, což by asi mělo být poslední
standardní vesa rozlišení. Ale 1680x1050 se jim rozchodit nepodařilo. Mně to
na notebooku v konzoli fungovalo, ale pak už jsem musel použít atifb, co je
v kernelu, pak už zase nefungovala akcelerace v X. U vesafb jsem zůstal u
rozlišení 1280x1024, víc se mně z toho vykouzlit nepodařilo...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death