RE: Automatická možnost omezení na ssh

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Únor 6 17:34:42 CET 2008

Já bych řekl, že drtivá většina konektivity ISP je těžce poddimenzovaná.
Jinými slovy všichni spolíhají na to, že všichni uživatelé nebudou současně
používat maximum svojí konektivity. Vůbech bych se nedivil, kdyby kapacita i
páteřních spojů velkých ISP byla 10x menší než je konektivita nabízená
uživatelům...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death