Automatická možnost omezení na ssh

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Únor 6 17:51:26 CET 2008

Tomáš Koželuh wrote:
> Já bych řekl, že drtivá většina konektivity ISP je těžce poddimenzovaná.
> Jinými slovy všichni spolíhají na to, že všichni uživatelé nebudou současně
> používat maximum svojí konektivity. Vůbech bych se nedivil, kdyby kapacita i
> páteřních spojů velkých ISP byla 10x menší než je konektivita nabízená
> uživatelům...

Ale to je normalni, rika se tomu agregace ci overbooking. Kazdy slusny
ISP vam rekne, jaka agregace prislusi danemu tarifu. A pokud to nerekne
a pouziva to, tak by to mel byt duvod pro odstoupeni od smlouvy a
vraceni penez. :-)
Snad jen UPC prodava pripojeni so site UPC bez agregace a o pripojeni k
Internetu v popisu tarifu neni ani slovo. :-)

Libor