Automatická možnost omezení na ssh

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 6 17:58:19 CET 2008

On Wed, Feb 06, 2008 at 05:34:42PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Já bych řekl, že drtivá většina konektivity ISP je těžce poddimenzovaná.
> Jinými slovy všichni spolíhají na to, že všichni uživatelé nebudou současně
> používat maximum svojí konektivity. Vůbech bych se nedivil, kdyby kapacita i
> páteřních spojů velkých ISP byla 10x menší než je konektivita nabízená
> uživatelům...

Tato debata je sice krute off-topic, nicmene: Zda se ti, ze je spatne
nakoupit 10x mensi konektivitu a uzivatelum (i ve smlouvach) garantovat
treba 2Mbit/2Mbit? Zatim se jeste nestalo, ze by doslo k omezeni.
V opacnem pripade si zakaznik muze stezovat, bude kompenzovan, nakoupi
se vyssi rychlost. Nejvetsi spicky jsou kolem 20:00.

-- Dalibor Straka