Nejde spustit mandriva

petr.vass na centrum.cz petr.vass na centrum.cz
Středa Únor 6 18:07:19 CET 2008

Taky zdravím,

po dvoudenní pauze se to rozběhlo, světe div se, bez mého zásahu.
Prostě jsem kopnul do bedny a šel jsem si uvařit kafe. Kydž jsem se
vrátil, byla na monitoru Mandriva. Mimochodem, při instalaci jsem
nezapoměl nic nastavit, protože se mě to žádné nastävení
nezeptalo. Hardware co v bedně mám znám, protože si počítače
skládám sám. Teď mi trochu motá hlavu, že v ovládacím centru mám
nastaveno rozlišení 1440x900 ale na ploše mám 1024x768. A taky mi to
píše, že má Ati 2600 Pro nepodpoxuje 3D efekty pracovního
prostředí. Ale to už jsou věci, nad kterýma se dá bádat líp, než
čučet na text kterému nerozumím a psát příkazy které neznám. No,
žádnej učenej tučňák z nebe nespadl :o))).

Každovádně, dík za radu a hezký den.