Nejde spustit mandriva

Slime slime.linux na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 08:39:12 CET 2008

gratuluju :-)

k te grafice a nastaveni celeho desktopu bude nejlepší propatrat stranky cesky mandrivy (vim ze tam byl navod) popř. knizky v pdf co jsem sem uz psal. Neni to o tom "pomož si sam" , ale spise prijdes na radu malzch či velkych vychytavek co je v linuxu (tak jako ja, kdyz jsem prechazel z jisteho nejmenovaneho (to nikdo neuhadne :-)) ) OS.

za nedlouho to uz budes sypat z rukavu :-)

On Wed, 06 Feb 2008 18:07:19 +0100 (CET)