Mysi ovladatelne Linuxove "media" centrum

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Únor 6 21:25:34 CET 2008

On Wed, 6 Feb 2008, Petr Stehlik wrote:

> MythTV bylo od zacatku vyvijene jako ovladane pres dalkovy ovladac (coz je do
> obyvaku jedina rozumna volba) ale existuji nejake neofic. patche pro jakesi
> pokusy o mysi ovladani, a (pres)pristi verze (0.22) uz by mela byt
> ovladatelna mysi nativne (planuji predelat cele UI). Ovsem to letos nebude...

On taky hlavni ucel MythTV je nekde jinde nez co potrebuju, ale bylo to
takove pekne kompaktni, tak jsem to zkusil. Ale prislo mi to dobre, jen na
neco jineho nez chci :-) Ja bych radsi takovy kiosek, jenze MythTV je
spise PVR. Budu holt hledat dal.

S pozdravem,

Stepan Roh