Mysi ovladatelne Linuxove "media" centrum

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Únor 7 15:26:14 CET 2008

Stepan Roh wrote:

> On taky hlavni ucel MythTV je nekde jinde nez co potrebuju, ale bylo to
> takove pekne kompaktni, tak jsem to zkusil.

Kompaktni? Tohle slovo jsem ve spojitosti s MythTV jeste nikdy neslysel...

> Ja bych radsi takovy kiosek, jenze MythTV je spise PVR.

PVR? Prestavam si myslet, ze jste videl MythTV. Mi doma MythTV nejenze
nahrava porady z TV, ale i prehrava filmy, hudbu, prohlizi fotky,
predpovida pocasi, zalohuje hudebni a filmova media, surfuje po webu,
dalsi lide s tim monitoruji bezpecnostni kamery, hraji hry, telefonuji a
ja nevim co jeste...

Petr