Nejde spustit mandriva

Tomáš Němec borg.drake na quick.cz
Čtvrtek Únor 7 09:58:40 CET 2008

Dne Wednesday 06 of February 2008 18:07:19 petr.vass na centrum.cz napsal(a):

                 Aha,
tak proč asi při posledních 35-40 instalacích Mandrivy na různém
hardware se mě to vždy na konci zeptá na nastevení tiskáren, sítí, myši,atd...
A světe div i nastavení monitoru, rozlišení monitoru, grafiky, a jejiho
zobrazení .... :-)
    Asi instaluji jinou distribuci Mandrivy.... :-)

> vrátil, byla na monitoru Mandriva. Mimochodem, při instalaci jsem
> nezapoměl nic nastavit, protože se mě to žádné nastävení
> nezeptalo. Hardware co v bedně mám znám, protože si počítače

Už jen to jak pišete o nastavení a máte jiné zobrazení je patrné, že jste
nastavování Mandrivy při instalaci přeskočil...
Tzv. jste neprovedl korektní instalaci...
Ale o tom bylo v konferenci mandrake at mandrake dot cz spousta řečí...

--
          S pozdravem
                               Tomáš Němec

      Ten kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
             by neměl překážet tomu, kdo to udělá ...