10 Gb x 10 GHz

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 15:05:14 CET 2008

> Desetigigem jsem myslel radiovy spoj v pasmu 10.5 GHz a ne 10Gb
> konektivity :-D
> Mame cca 80 uzivatelu po 325/mes a na 10Gb ethernet opravdu nemame. Ale
> na uplink 10 GHz pojitkem do Sitelu to staci. :-)

No já si začal připadat trochu mimo mísu ... ;-)

Teď mě kluci šokovali tím, že dokončili testováni Cisko 7K protože na
hraničních bodech k providerovi už Cisco 3825 nestačí
routovat a shapovat zároveň.

Já je že ještě pamatuju doby Fido Net a skvělých  9600 bps modemů ...

--
Petr Klíma e-mail: qaxi na seznam.cz