10 Gb x 10 GHz

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Únor 7 15:19:31 CET 2008

Petr "Qaxi" Klíma wrote:

> No já si začal připadat trochu mimo mísu ... ;-)

Ja taky, protoze kdyz vezmu ze tech vasich 500Mbit by dalo tak 300Mbit
zahranici a 1Mbit zahranici koupim tezko levnejs nez za 10 Euro, tak to
by delalo cca 3000 Euro, tj. cca 80.000Kc mesicne, coz je mnohem vic nez
onech 50.000...

> Teď mě kluci šokovali tím, že dokončili testováni Cisko 7K protože na
> hraničních bodech k providerovi už Cisco 3825 nestačí
> routovat a shapovat zároveň.
>
> Já je že ještě pamatuju doby Fido Net a skvělých  9600 bps modemů ...

Jj, jaka to byla slava, kdyz byl na FEL zaveden Internet 64kbit/s a
clovek mohl pouzivat ftp ci email. :-) Byl uz tenkrat www? Nebo co se to
pouzivalo, gopher?
Dodnes si pamatuju FTP welcome message: Welcome to the White Sands
Missile Range :-)

Libor