10 Gb x 10 GHz

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Únor 7 15:20:01 CET 2008

> Teď mě kluci šokovali tím, že dokončili testováni Cisko 7K protože
> na

76xx nebo 72xx?

bo my jsem zacali s 7604 (hw routing) a pak se zjistilo, ze na BGP nic
moc (2x full BGP a pretezoval se CPU a navic hw routovaci tabulka se
touhle dobou uz do nej nevejde. Zalezi samozrejme na CPU desce). Takze
ted mame 7206ky (softwarovej routing s mensi pps propustnosti ale CPU
ma podstatne vetsi rezervu na nejake to BGP)

> hraničních bodech k providerovi už Cisco 3825 nestačí
> routovat a shapovat zároveň.
>
> Já je že ještě pamatuju doby Fido Net a skvělých  9600 bps modemů
pamatuju  BBSky i na pomalejsich modemech :-)

D. Toman