antivir na linuxovy fileserver

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 8 15:18:38 CET 2008

Martin Havlicek wrote:
> Preji dobry den, potrebuji nasadit antivir na jeden strojek kdesi u
> klienta.Jedna se o file server, kde skladuje data cca. 300 lidi a
> zatizeni strojku je nula nula nic. V soucasne dobe volim mezi avg
> file server edition a nodem pro linux.Rozhodujici je pomer cena/vykon
> jako vzdycky ;)Ma nekdo s jednim nebo druhym nejakou zkusenost ?
>
> Dekuji

Neporadim vam z hlediska provozu na Linuxu, ale uz mnohokrat se mi stalo, ze
jsem na zakaznikove pocitaci pomoci aktualniho Node nenasel vubec nic, ale
Trial AVG mi naslo az 17 aktivnich viru. Netusim, jak to Grisoft dela, ale v
odhalovani viru je jejich program asi nejlepsi, dokonce lepsi nez Symantec
(Norton antivirus).

Petr
Skype: callto://fidokomik
Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)

Odpovidejte na petr na practisoft cz