OT: antivir na linuxovy fileserver

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Únor 9 02:46:58 CET 2008

Libor Chocholaty wrote:

> To je zajimavy, ja mam za to, ze NOD32 je o dost lepsi nez AVG ci
> Avast. Nejednalo se o false-positive?

Ne, jednalo se skutecne o viry  v 15 pripadech a ve 2 pripadech o "mozne"
viry. Tak jsem je zaslal Grisoftu k analyze a asi do 4 hodin jsem obdrzel
zpravu, ze jsou to nove viry a ze mi dekuji. Take me zarazilo, ze NOD
otestoval disk za 3 hodiny, kdezto AVG to trvalo 5 hodin (320GB temer cely
plny her).
--
Petr
Skype: callto://fidokomik