OT: antivir na linuxovy fileserver

Tomas Cerny tomas na ecomp.eu
Sobota Únor 9 09:37:03 CET 2008

Petr Vileta napsal(a):

> Ne, jednalo se skutecne o viry  v 15 pripadech a ve 2 pripadech o "mozne"
> viry. Tak jsem je zaslal Grisoftu k analyze a asi do 4 hodin jsem obdrzel
> zpravu, ze jsou to nove viry a ze mi dekuji. Take me zarazilo, ze NOD
> otestoval disk za 3 hodiny, kdezto AVG to trvalo 5 hodin (320GB temer cely
> plny her).

Ja teda mam zkusenosti ze AVG 6 byl antivir uplne na prd, se 7
zkusenosti nemam, ale bezne pouzivam na windowsech NOD a jsem s snim
spokojenej, vira jsem nechyt ani nepamatuju. Na linuxu pouzivam Clamav
pro postu a zkousel jsem ho i na sambu, ale tam to nejak nestihalo,
pravdepodobne masina, protoze testoval velky mnozstvi mrnavejch souboru
a sdileni se radikalne zpomalilo.