Levná kopírka?

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Neděle Únor 10 01:44:56 CET 2008

Odpovím si zatím sám:

1. Cannon - oficiálně píše, že žádný Linux nepodporuje, jen Win

2. HP - s tím je to lepší, seznam multifunkčních zařízení,
které podporují Linux, je na:
http://hplip.sourceforge.net/supported_devices/mono_laser_mfp.html
Když si nechám na http://alza.cz
Tiskárny/Multifunkční/Laserové HP řadit dle ceny,
tak nejlevnější je HP LaserJet 3050 za 7 434,- s DPH
na http://www.czechcomputer.cz/ stejným postupem najdu:
Hewlett-Packard LaserJet M1120 MFP za 4 827,- vč. DPH
ale ten zase není na seznamu podporovaných, další M1005 za 5 548,-
taky ne.
Na http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-LaserJet_M1120_MFP
se píše, že M1120 MFP funguje "mostly" s foo2xqx,
má s tím někdo zkušenosti, nebo s podobným?
A co ten scanner, kde se dá zjistit, jak ten funguje?
Na http://forums.openprinting.org žádná zmínka

3. Samsung Samsung SCX-4200 na  alza.cz  za  3 373,65 Kč vč. DPH,
chlubí se: Samozřejmostí je široká podpora operačních systémů.
Na http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Samsung-SCX-4200
works Mostly
Recommended driver: Samsung_SCX-4200_Series_USB_1.ppd
Note by Sven: DIN A4 does not work correctly, so you can not use the full
DIN A4 page size with the proprietary driver. :-((

4: Xerox WorkCentre 3119, v alza.cz za 4 592,21 Kč
na http://openprinting.org/printer_list.cgi jsem ho nenašel.

Mironet.cz má kromě uvedených typů z těch levnějších ještě:

5. Konica Minolta PagePro 1380MF
našel jsem jen s číslem nejpodobnější:
http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=KONICA_MINOLTA-PagePro_1350W
works Mostly, driver min12xxw

6. OKI B2500 MFP
na http://openprinting.org/printer_list.cgi jsem nenašel

Tak to je zatím všechno, dál už nevím, kde co hledat,
z výše uvedeného mi přijde nejnadějnější v podstatě
jen ta HP M1120 MFP.

Ještě někdo nějaký nápad či zkušenost?

Díky, Petr Heřman