Levná kopírka?

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Neděle Únor 10 22:22:50 CET 2008

Petr Heřman napsal(a):
> Nevíte někdo o nějaké levnější kopírce (scanner + BW laserovka A4),
> tak 4-5tis vč. DPH, která by měla nějakou podporu v Linuxu?
> V práci nám koupili nějakého Canona řady MFxxxx,
> toho se mi rozchodit pod Linuxem nepovedlo,
> na http://www.linux-foundation.org/en/OpenPrinting
> jsem zatím nic nenašel
> Díky,
> Petr Heřman

Dobrý den,

je mi Vás líto. používají vlastní CARPS driver, který není
portovaný a nic jiného jich většina neumí. Např. na MF8180C,
kterou mám já, si z linuxu nic nevytisknu. vřele DOPORUČUJI Canon
bojkovovat.

existuje jakási metoda ne jednom windows stroji udelat frontu a
pres ghostscript tisknout do fronty, ale je to náhrazka. tady je
popis http://justin.yackoski.name/winp/

--

Daniel Hrbac
talk na advokati.biz